martes, 25 de diciembre de 2007

Bon Nadal?

En fi, com cada any em plantejo si aquest dia és bo o dolent...

És bo (en teoria) perquè estàs amb la família, però... amb quina família estic jo? Amb muns avis? I me mare? I mun pare? I els altres avis? Muns tiets? En fi... que no, que no s'està amb la família (en el meu cas)... i sí, sóc un pobre desgraciat...

És bo pq el Tió (que no entenc perquè tothom li diu el Cagatió U.u), en teoria, et caga allò que més desitjes, allò que has demanat i la nit del 24, osease ahir, és una de les nits més felices (S'escriu així?) perquè has aconseguit allò que sempre has volgut, o si més no des de el Nadal passat.

És dolent, perquè en el meu cas mai em porten el que realment desitjo, i jo ja en sé les possibles raons... La primera i més important, que no depèn de mi; la segona és que demanar una bellesa com ella és massa; i la última (no se m'acut res més), que no és res que es pugui comprar i potser per això mai m'ho caga el Tió ni m'ho porten els Reis U.u


En fi, que a tots aquells a qui el Tió us hagi cagat allò que més desitjaveu, us felicito... Als que estigueu com jo perquè mai us caga el que voleu, doncs bé... Us dono un consell... lluiteu per allò que voleu, jo m'he plantejat de fer-ho i, a partir de la tornada de vacances, penso fer-ho perquè sinó em quedaré amb la incògnita de "i si no ho hagués fet?". Almenys, si ho intento, sé que no ha estat perquè no ho he intentat...

2 comentarios:

Bettie dijo...

Bueno, sea como sea, feliz navidad...

De todos modos puedes seguir compadeciéndote si quieres...


Espero que tengas mucha suerte y consigas lo que deseas. Eso sería una buena señal.

Anónimo dijo...

si noi si...xdd sap greu dir-ho, però els reis són els pares i el tió no és un pare disfressat de tronc però els regals que caga no surten del forat del seu cul sinó de la cartera dels viejus...axií que com no els hi creixi una tia o un tiu que valguin la pena (amés a més, que sigui LA tia o EL tiu que encara és més complicat) chungu ho tenim
res, tant és...qui dia passa any empeny i si només un 1% de l' any són els dies de sort ja són 3,65 dies que tampoc no està tan malament
vinga :S no sé que més posart-hi, no et pots queixar eh, que em curru els coments
apalins
muaka!