domingo, 13 de enero de 2008

Un alto en el camí...

Em permeto fer un alto en el camí. Porto des de les cinc de la tarda passant apunts, ja n’hi ha un tip, no? Fonaments de Psicobiologia (genètica), Psicologia Social i ara Principis de Psicologia. Encara no he acabat amb Principis i ni molt menys he començat amb els de Mètodes d’Inverstigació, en tinc per una bona estona. Demà començo el meu pla d’estudis, l’he dissenyat jo mateix, i crec que és un bon pla! Els dies de cada dia estudiaré unes 5 horetes i el cap de setmana el plat fort: 8 hores! Si, heu llegit bé, 8 hores.. però clar, començaré a les 10:30 del matí i acabaré a les 21:30 que hem de recordar que és cap de setmana.

Bé, avui em trobo millor… ahir em va venir una espècie de bajón d’aquells xungos tan macos que solen venir a la gent, sabeu quins vull dir, oi? Doncs bé, aquesta nit m’ha servit per borrar coses de la meva ment, tot i que sempre resta quelcom en un racó del cor, i és que m’he proposat fer una teràpia de MOLT xoc, quan abans me la pugui treure del cap millor.. el cor ja és una altre cosa… I bé, no tinc res més a dir, avui ha estat un dia tranquil, bastant tranquil, escoltant musiqueta mentre passava apunts…

De bon matí he retornat al black i al death metal, que feia dies que els tenia oblidats. He escoltat Burzum, The Last Twilight, Barbarian Prophecies… però després la cosa ha degenerat i ja he començat a escolar música més “normal” i amena per la resta de població mortal… Que si Joaquín Sabina, que si Albert Pla, Brams, Extremoduro i ara mateix està sonant Nacho Vegas & Bunbury en el seu gran concert que varen realitzar al Liceu de Barcelona.

Em sento satisfet per tot el que he fet avui… crec que he fet molta feina i, a més, en els dos camps: tant en l’universitari com en el personal… em sento afortunat d’haver-me llevat amb aquesta força de voluntat per a seguir endavant… espero poder-li transmetre a una persona que també està una mica fotudeta en aquest tema… i res, que ja em despedeixo perquè igualment crec que poca gent llegeix aquest blog x’D

Apa gent, vagi molt bé el diumenge… que jo demà a les 9h estaré dempeus, mentalitzant-me del dia que m’espera…

No hay comentarios: